Fogele, Ūdris, Raspopovs, Toretto un citas slavenības degustē jauno Klondaikas alu

Uz rakstu
 (Bilde 3)
Foto 3 no 24
Pērnās nedēļas nogalē alus lietpratēji, sabiedrībā zināmas personas un mediju pārstāvji bija pulcējušies izklaides un atpūtas vietā “Klondaika”, lai palīdzētu noskaidrot to, kurš alus būs jaunais Klondaikas ekskluzīvais alus. Vairāk kā 20 sanākušajiem žūrijas locekļiem – kuru vidū bija tādi mediju pārstāvji kā Sandris Metuzāls, Juris Vaidakovs, Evija Kalnbērza, Kaspars Ūdris, Māris Avots, bet sabiedrībā zināmās personas ieradās šādā sastāvā: Aģentūras Mis Latvija ģenerāldirektore un īpašniece, visu skaistāko Latvijas jauniešu ‘māmiņa’ desmitiem gadu garumā - Inta Fogele Visapspriestākais cilvēks Latvijas internetā, Ballīšu zvērs, nezvērs un karalis - Raivis Raspopovs Juriste, Misis Universe un Misis World konkursu laureāte Agnija Drebeinika Latvijas šovbiznesa ‘haizivs’, slavenību backstage režisore un dziedātāja Mārtiņa Ruska menedžere Džī jeb Ilze Eriņa Skandalozais blogeris jaunā, uzlecošā Latvijas seksa zvaigzne Edgars Toretto Deivida Getas ‘iesildītājs’ Latvijā, populārais dīdžejs un radiobalss Ex da Bass jeb īstajā vārdā Mareks Dainis LNT un Kanāla 2 rīkotā šova TV Zvaigzne uzvarētājs Dzintars Neimanis Nakts kluba „Ed Hardy” un Afterparty.lv īpašnieks Artūrs Čikulis Seriāla UgunsGrēks zvaigzne, aktieris Antons Zamišļajevs TV zvaigzne Elīna Melnbārde Uzņēmējs Gundars Ūdris TV zvaigzne Marta Grīsle TV zvaigzne  Dārta Grīsle Aijas Andrejevas un citu Latvijas slavenību frizieris Marselino Martins Jurkevics. Viesiem jeb plašajai žurijai bija jāveic atbildīgs uzdevums: piedāvātās divas alus šķirnes bija jānovērtē pēc četriem kritērijiem – pēc izskata, smaržas, garšas un pēcgaršas. Katru kategoriju varēja novērtēt punktu skalā no 1 līdz 5, kur 1 nozīmē negatīvu vērtējumu, bet 5 – pozitīvu. “Alus brūži pēc Klondaikas prasībām izveidojuši vairāk kā 10 dažādas alus receptes, no kurām šīs divas kļuva par favorītēm. Ņemot vērā to, ka klienta viedoklis uzņēmumam ir pirmajā vietā, lūdzām ekspertu palīdzību izvēles izdarīšanā starp ballītēm raksturīgo lager tipa alu vai augstu popularitāti ieguvušo nefiltrēto alu. Tāpēc ļoti patīkami mūsu klientu un ekspertu viedoklis sakrita. Būtiski, ka šis alus ir ražots Latvijā, kas ir svarīgi arī Klondaikai – mēs vienmēr atbalstām Latvijā ražotus produktus. Kad tiks izlemti visi ražošanas jautājumi, šis alus parādīsies visās Klondaikās, kā arī Tex-Mex restorānos un iespējams arī citur, ” stāsta izklaides un atpūtas vietas “Klondaika” mārketinga direktors Aleksejs Krivcuns. Pasākuma vadītājas Agneses Puriņas pavadībā eksperti varēja ķerties pie darba. Kā pirmais alus ekspertiem tika piedāvāts lager tipa alus, kurš interesants ar to, ka tas ir viegls un atklāj patīkamu garšas pilnības sajūtu, neļaujot izprast, kas īsti veido šo sajūtas. Alus skaistā, sarkanīgi zeltainā, mirdzošā krāsa panākta, kombinējot dažādus iesalus. Alus gatavošanas procesā kombinēti dažādi iesali, alus papildināts ar dedzinātu iesalu, un tam piemīt zeltaina nokrāsa. Pēc tam, kad tika novērtēts pirmais alus un izbaudītas gardas uzkodas, viesiem tika dots otrs uzdevums - nefiltrēta alus baudīšana. Tas savas garšas nianses iegūst, pievēršot lielu uzmanību gatavināšanas procesam. Ilgstošā gatavināšana piešķir tam apaļu un nobriedušu garšas buķeti. Galvenās šī alus īpašības – tas ir nefiltrēts, ar vairāku karameles iesalu kombināciju, piemīt spēcīgs apiņu rūgtums. Tam ir raksturīga dūmakainība un nogulsnes. Eksperti praktiski vienbalsīgi atzina, ka vislabāk garšo otrais - nefiltrētais alus, kas ieguva 407 punktus, savu konkurentu pārspējot par 93 punktiem. Tas nozīmē, ka jau pavisam drīz šo alu ikviens varēs baudīt izklaides un atpūtas vietās “Klondaika”. Šobrīd visā Latvijā ir 29 izklaides un atpūtas vietas “Klondaika”, kas atrodas Rīgā, Alūksnē, Daugavpilī, Dobelē, Jūrmalā, Kuldīgā, Liepājā, Olainē, Rēzeknē, Salaspilī, Smiltenē, Talsos, Valmierā un Ventspilī.