IT risinājumu izstādes „RIGA COMM” sludinājums “Interneta trollis”, kas šovasar bija izvietots interneta personāla atlases uzņēmuma „CV-Online Latvia” karjeras portālā cv.lv, piesaistīja  plašu sabiedrības uzmanību, kļūstot par skatītāko sludinājumu pusotra gada laikā!

No 15. jūlija līdz 15. augustam karjeras portālā cv.lv tika izvietots sludinājums ar mērķi uzrunāt komunikāciju zinātnes studentus, kuri piedalītos sociālajā eksperimentā IT risinājumu izstādes „RIGA COMM” ietvaros. Radošā nosaukuma dēļ sludinājums jau nedēļas laikā kļuva par portāla skatītāko vakanci! Mēneša laikā to apskatīja gandrīz 10 tūkstoši interesentu, 13 reizes pārsniedzot vidējo skatījumu skaitu pusotra gada laikā (parasti vidējais skatījums ir 917).

“Šī brīža darba tirgus apstākļos, kur vērojams atbilstošu kandidātu trūkums, radoši, atraktīvi un interesanti veidots darba sludinājums ir viens no veidiem, kā veicināt darba devēju tēlu, panākot lielāku kandidātu interesi par vakanci. Pēc interneta personāla atlases uzņēmuma "CV-Online Latvia" novērojumiem, šobrīd vidēji 15–20 % no visiem publicētajiem darba sludinājumiem karjeras portālā cv.lv ir ar radošu pieeju. Tā izpaužas, piemēram, ar interesantiem vakanču nosaukumiem, humora izmantošanu tekstā, ilustratīvām bildēm, saturu, kas veidots infografikas formātā u. c. elementiem,” stāsta Aivis Brodiņš, „CV-Online Latvia” vadītājs.

Uz radošo sludinājumu atsaucās ne tikai komunikāciju zinātnes studenti, bet arī skolnieki, klientu konsultanti, pārdevēji, mārketinga un PR speciālisti, žurnālisti, veikala vadītāji, filologi, sociologi, apkopējas un pat striptīzdejotāja. Bija arī persona, kas radošās vakances nosaukumu uztvēra tieši un pieteikumā dēvēja sevi par profesionālu „interneta trolli”.

Saņemtie pieteikumi parāda, ka sludinājums vairāk uzrunāja vīriešus (55 % no pieteikumiem) nekā sievietes.

76 % pretendentu par savu dzimto valodu norādīja latviešu valodu. Starp citu, bija pretendenti, kas var lepoties ar plašām svešvalodu zināšanām – līdz pat piecām valodām! Vidējais pieteicēja vecums bija 24 gadi, jaunākajam pretendentam – 17, bet vecākajam – 39.

„Sludinājuma kreatīvais nosaukums raisīja negaidīti lielu sabiedrības interesi, rosinot diskutēt par to – kas ir troļļošana un kas nav. Novērojām, ka Latvijā pagaidām troļļošanas paņēmienus nesaista ar mazbudžeta mārketinga rīkiem, kādus lieto citur pasaulē un kas, īpaši nelieliem uzņēmumiem, ir efektīvi un salīdzināmi ar „partizānu” vai „virālo” mārketingu,” uzsver „RIGA COMM” projekta vadītājs A. Breške.

Par „RIGA COMM”

Lai ražošanas un pakalpojumu uzņēmumi no dažādām valsts tautsaimniecības nozarēm ikdienā plašāk un efektīvāk lietotu jaunos IT risinājumus un lai popularizētu interneta vides lietošanu, kopš 2012. gada katru rudeni Ķīpsalā notiek IT risinājumu izstāde biznesam „RIGA COMM”. Izstādi apmeklē dažādu nozaru uzņēmēji un vadītāji, valsts iestāžu vadītāji un IT profesionāļi, lai iepazītu Baltijas un ārvalstu IT pakalpojumu sniedzēju jaunāko piedāvājumu biznesam. Vairāk par izstādi: www.rigacomm.com/. Sekojiet mums: www.facebook.com/RigaComm un www.twitter.com/RigaComm